Posts tonen met het label 't weer. Alle posts tonen
Posts tonen met het label 't weer. Alle posts tonen

5.6.13

Zomer!

Hoi allemaal,

Het is nu echt mooi weer en het houd nog even aan.
Heerlijk!!!
Straks even buiten genieten in het zonnetje met een tijdschrift en een glaasje limo.
Maar zo eerst even het huisje schoonmaken.
Wat ik ook zo lekker vind als je je beddengoed buiten hangt, ruikt het tot de volgende ochtend heerlijk schoon en fris in de slaapkamer! Dus dat ga ik zo eerst even doen. Dan overal langs met een klam vochtige stofdoek met de radio op de achtergrond aan, de stofzuiger door het huis halen en dan de badkamer nog even onderhanden nemen net als de wc. Gelukkig is de keuken al schoon.
Daarna ga ik genieten van een heerlijke lunch buiten in de tuin. Ik denk dat ik ga voor een boterham met pindakaas en komkommer en 2 met geitenkaas en cherrytomaat.
Ik kijk er nu al naar uit.

Ik wens jullie een hele zonnige week en geniet ervan.
Liefs Stefanie.

 Gisteren een genietmomentje gehad met deze heerlijke meloen!
Foto: Even een geniet momentje.


Dit was erg lekker, maar ook pittig!
Mexicaanse BLT.
Foto: Vandaag eten we Mexicaanse BLT.

7.12.12

Sneeuw


Jeetje er ligt in een keer een heleboel sneeuw hier.
Kindjes maken sneeuwpoppen en gillen van plezier.
Net ben ik naar buiten geweest samen met mijn kater Vitto.
Hij vond het toch wel spannend en wilde weer naar binnen.
Is het bij jullie ook zo wit?

Gezellige vrijdagavond toegewenst.
Liefs Stefanie.

2.10.11

Zonnig weer!

Wat was het een zonnig weer dit weekend.
Hebben jullie ook zo genoten.
Morgen nog zó'n warme dag, best wel jammer dat ik dan moet werken.
De Kittens zijn aan het lijntje buiten geweest en ook Karamel is in haar buitenhok geweest.
Nu is de zon al weer onder en behoorlijk donker buiten.
Nog een beetje klam voelt het binnen aan.
Het is toch gek zo'n warm weekend in Oktober met wel 24 graden.

Fijne week iedereen,
Liefs Stefanie.

1.6.11

Droogte.

We hebben in Nederland last van de droogte.
Ondanks dat het soms regent is het erg droog.
Hierbij een foto waar ik met mijn gympen in het droge vergeelde gras sta.



Maar toch geniet ik van het zonnetje.