Als jullie dit lezen zijn we in 2013 aangekomen.
![]() |
| Even knuffelen met mijn lieve kanjer Vitto. |
Het jaar waarin ik weer veel ga bereiken en leuke dingen ga ondernemen.
Zo heb ik met mijn vriend afgesproken dat we verder gaan met de kleine klusjes in het huis.
Samen een filmpje kijken onder een fleecedekentje op de bank.
En gaan we weer lange wandelingen maken, als het mooi weer word buiten eten.
Ik kijk erg uit naar het voorjaar, wakker worden door een merel die zijn ochtend liedje zingt.
Voor het eerst weer zonder winterjas naar buiten.
En daarna komt de zomer, hoop dat er veel zon is zodat iedereen weer vrolijk word van de zonnestralen.
Ik ga ook weer verder nadenken over onze bruiloft.
Wat best veel werk is, maar leuk om te doen.
Hebben jullie al ideeën over 2013?
Ik wens jullie allemaal heel veel gezondheid, geluk en liefde in 2013.
Liefs Stefanie.
