1.1.13

2013


Als jullie dit lezen zijn we in 2013 aangekomen.
 
Even knuffelen met mijn lieve kanjer Vitto.
 
 
Het jaar waarin ik weer veel ga bereiken en leuke dingen ga ondernemen.
Zo heb ik met mijn vriend afgesproken dat we verder gaan met de kleine klusjes in het huis.
Samen een filmpje kijken onder een fleecedekentje op de bank.
En gaan we weer lange wandelingen maken, als het mooi weer word buiten eten.
Ik kijk erg uit naar het voorjaar, wakker worden door een merel die zijn ochtend liedje zingt.
Voor het eerst weer zonder winterjas naar buiten.
En daarna komt de zomer, hoop dat er veel zon is zodat iedereen weer vrolijk word van de zonnestralen.
 
Ik ga ook weer verder nadenken over onze bruiloft.
Wat best veel werk is, maar leuk om te doen.
 
Hebben jullie al ideeën over 2013?
 
Ik wens jullie allemaal heel veel gezondheid, geluk en liefde in 2013.
Liefs Stefanie.
 

12 opmerkingen:

  1. Oeh, veelbelovende plannen! Ik kijk ook erg uit naar de lente! Jij ook een heel erg gelukkig nieuwjaar en heel veel gezondheid, geluk en liefde in 2013 ♡
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja de lente, heerlijk lijkt me dat.
      Jou blog deed het niet zo goed, of heb je zelf heel veel verwijderd?

      Liefs Stefanie.

      Verwijderen
  2. Wat een super lief katje! Jouw 2013 klinkt al erg leuk, een heel gelukkig nieuwjaar!:)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. jij hebt erg leuke plannen! &wat een lief katje heb je! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super leuk katje! En nog een fijn 2013 gewenst!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ouh je ziet dat je katje echt geniet, zo lief! Gelukkig nieuwjaar! :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja schattig he en het is ook zo'n lief beestje.
      Dankje!
      Liefs Stefanie.

      Verwijderen