We hebben zelf 2 kittens Pippa en Vitto die vandaag voor de eerst enting naar de dierenarts zijn geweest.
En wat zijn het toch een bikkels ze gaven geen kik. Thuis aangekomen waren ze wel erg moe.
En hebben ze heerlijk geslapen. Hierbij even een foto van 2 van onze buurt katten.
Want ja, die verzorgen wij ook.
De kittens hebben in tussen ook hun buikje weer vol en liggen weer te slapen, nadat ze tevreden de boel beneden op zijn kop hebben gezet.
Fijne avond.

