Posts tonen met het label Getest. Alle posts tonen
Posts tonen met het label Getest. Alle posts tonen

30.5.11

Getest.

Ik had een tijdje terug een heerlijk geurende scrub van Jip en Janneke gehad.
Maar had deze nog niet geprobeerd.
Nou hij is heerlijk.
Frisse citroen geur en fijne scrubkorreltjes.
Werkt heerlijk voor een frisse dag!