Posts tonen met het label Herinnering. Alle posts tonen
Posts tonen met het label Herinnering. Alle posts tonen

6.1.13

Vandaag

 
 
 
Vandaag is het weer een grauwe winterdag.
Ondanks dat werd ik wakker door het fluiten van de vogels.
Dat is toch zo'n fijn geluid.
Net heb ik heerlijk ontbeten met mijn allerliefste, zo richting bad.
En daarna nog even een flinke wandeling maken.
Ik probeerde foto's op mijn blog te zetten, maar dat werkte niet.
Daarom maar alleen een stukje tekst.

Gisteren waren we langs mijn ouders geweest.
We hebben daar heerlijk ongezond gegeten.
Daarna dia's bekeken, wat waren mijn broer en ik toch schattige kindjes.
Leuk om herinneringen van vroeger op te halen.
Hoop dat we eerdaags weer verder gaan kijken.

Gezellige zondag verder.
Liefs Stefanie. 

1.12.12

Mijn oma


 
Hierbij een tekstje ter nagedachtenis aan mijn lieve oma.
Zei is 29 Okterber 2012 overleden.
 
Nu is het bijna zover de feestdagen komen eraan.
Dit jaar zonder oma.
Ik weet dat ze vanuit een wolkje naar ons kijkt en ons beschermd.
Maar toch voelt het zo raar.
Dit jaar geen Sinterklaas, Kerst en Oud en Nieuw met haar.
Wel steek ik vaak een kaarsje voor haar aan.
Aan het einde van het jaar, nog een keer afscheid van mijn lieve oma.
En dan is het toch echt zover, het los laten van oma.
Maar een ding weet ik zeker, vergeten zal ik haar nooit.
Dag allerliefste oma het gaat je goed daarboven.
 
Liefs Stefanie.


18.4.12

Mooie wandeling.

Het was zaterdag zulk mooi weer de zon scheen, er was een beetje wind, echt voorjaars weer.
Dus nadat we de weekelijkse boodschapjes binnen hadden, besloten we om even een flink stuk
 te gaan wandelen. En heb ik even een paar mooie voorjaarsplaatjes gemaakt.
Hebben jullie ook iets leuks gedaan dit weekend?
Jammer genoeg ben ik op dit moment verkouden, hoop dat het snel over is.
Fijne dag verder.
Liefs Stefanie.


De bomen stonden mooi in bloei.

15.4.12

Heerlijk eten!

Pasen 2012



1e paasdag bagel met zalm, gekookt eitje en tuinkers.

8.7.11

Schilderij van mijn lieve opa.

Op mijn linnenkast staat dit mooie schilderij, deze heeft mijn opa geschilderd. Ik vind het een erg vrolijk schilderij en word er elke dag weer blij van als ik er naar kijk. Het herinnerd mij aan opa.

25.5.11

Vandaag was het een hele andere dag geweest als jij nog leefde.

Dit was jou beste vriend en kameraad.


Lieve Emiel,

Je zou namelijk vandaag 50 jaar worden.
En je zou een groot feest geven. Eindelijk zou je eens goed je verjaardag vieren.
We hadden het ons al helemaal voorgesteld, hoe gezellig het zo zijn.
Wij vind het zo jammer dat het niet zo is gegaan.
Want je bent er niet meer.
In januari dit jaar ben je weg gegaan om vervolgens niet meer naar hier terug te gaan.
Ook al zien we jou wel weer een keer.
Dat duurt nog zo lang.
We missen jou en zullen vandaag extra aan jou denken omdat je anders jarig was.

Liefs Rob en Stefanie.