15.4.12

Heerlijk eten!

Pasen 2012



1e paasdag bagel met zalm, gekookt eitje en tuinkers.



2e paasdag bagel met geitenkaas, gekookt ei, tuinkers, vers sap en aardbeien met mango.

Matzes met rietsuiker



Sweet!


En ook nog mini broodje met rosbief, sauzijs, croisant met aarbeien jam en extra grote pure hagelslag, gold tea.


Paastakken uit eigen tuin.



Eerst paasdag hebben we in ons huis gewokt samen met mijn ouders en mijn broer.
Dit was erg gezellig, we hebben zitten smullen.
Van de restjes hebben we de dag erna pizza gemaakt.
Die smaakte ook erg lekker.

De tafel was helemaal vol met heerlijk eten om te wokken.




Dit was de inhoud van het pannetje!


Toen was bijna alles op.

De pizza van 2e paasdag.

Hebben jullie ook zo heerlijk gegten met de pasen?
Ik ben benieuwd.
Liefs Stefanie.


9 opmerkingen:

  1. Ziet er goed uit zeg! Leuke foto's ook! :-)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat geweldig lekker allemaal :D
    liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hhhm, ik krijg er gelijk honger van. Leuk dat je niet van die standaard dingen eet.

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Stefanie, ziet er lekker uit allemaal.
    Leuk dat je weer gebruik maakt van je blog.
    Heb je mijn foto's nog gezien via ?

    Groetjes,
    Papa

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi!
      Ja heerlijk eten!
      Ik heb je foto's bekeken, leuk hoor!
      Tot donderdag.
      Liefs Stefanie.

      Verwijderen
  5. Ik krijg honger van je foto's ! ziet er allemaal heerlijk uit:D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hmmm! Lekker!

    www.kimgodschalk.com

    BeantwoordenVerwijderen