18.4.12

Mooie wandeling.

Het was zaterdag zulk mooi weer de zon scheen, er was een beetje wind, echt voorjaars weer.
Dus nadat we de weekelijkse boodschapjes binnen hadden, besloten we om even een flink stuk
 te gaan wandelen. En heb ik even een paar mooie voorjaarsplaatjes gemaakt.
Hebben jullie ook iets leuks gedaan dit weekend?
Jammer genoeg ben ik op dit moment verkouden, hoop dat het snel over is.
Fijne dag verder.
Liefs Stefanie.


De bomen stonden mooi in bloei.



Zo mooi op te zien.

Aan de waterkant

Mooi

Ook nog een mooie aurelia vlinder gezien. 

Maar je moet wel uitkijken voor de brandnetels.

7 opmerkingen:

  1. Ik zal laatst ook een hele mooie vlinder en net toen ik een foto wou make vloog die weg:( Leuke fotos.

    Groetjes
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Danielle,
      Deze vlinder wilde ook niet op de de foto.
      Dus ik heb afgewacht tot hij weer ging zitten en toen snel een foto gemaakt.

      Liefs Stefanie.

      Verwijderen
  2. ze stonden zo mooi in bloei, totdat er gister ineens weer herfst weer op trad :(
    echt super zonde! ik hoop dat het snel weer echt lente weer wordt, zodat de bloemetjes weer gaan bloeien en de vogels weer gaan fluiten :) hele mooie foto's!

    xx

    www.blondedutchpie.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke foto's! :) Lekker hé, zo af en toe een wandelingetje. Kus.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie foto's. Volgens mij heerst er een soort griepje, ik ben ook verhouden.

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey Amber!
      Ik hoop dat je al weer een beetje beter bent.
      Liefs stefanie.

      Verwijderen
  5. Bedankt allemaal voor de lieve reacties.

    BeantwoordenVerwijderen