Posts tonen met het label Onze diertjes.. Alle posts tonen
Posts tonen met het label Onze diertjes.. Alle posts tonen

2.7.11

Onze lieve beesjes!!

Karamel mocht weer eens in het buitenhok. Maar wilde liever weer naar binnen.



29.6.11

De foto's van onze beestjes.

    Links is Pippa en rechts in Vitto. Ze zitten hier heerlijk knus bij mij.