Ben je net als ik verzot op beauty,je huis inrichten,dieren en lekker eten dan ben je hier aan het juiste adres.
Posts tonen met het label Herfst en onze diertjes.. Alle posts tonen
Posts tonen met het label Herfst en onze diertjes.. Alle posts tonen
30.10.11
18.9.11
De herfst komt er aan!!
Het voelde al een tijdje herfstig aan.
Maar goed ik vond dat het nu wel tijd was om ons huis in herfstsfeer te brengen.
Heerlijk vind ik dat om naar het bos te gaan en de blaadjes horen knisperen onder je voeten.
Je voelt de wind en ziet de blaadjes omhoog waaien. In de herfst zijn er zoveel mooie kleuren.
Het is alleen jammer dat de regen er ook bij hoort. Maar als het droog is en de zon schijnt kan je echt genieten van een mooie herfst wandeling. Op zoek naar paddestoelen, mooie blaadjes, etc.
| Onze bank in het voorjaar en de zomer. |
![]() |
| Onze bank omgetoverd in een herfstbank. |
Abonneren op:
Posts (Atom)
