18.9.11

De herfst komt er aan!!

Het voelde al een tijdje herfstig aan.
Maar goed ik vond dat het nu wel tijd was om ons huis in herfstsfeer te brengen.
Heerlijk vind ik dat om naar het bos te gaan en de blaadjes horen knisperen onder je voeten.
Je voelt de wind en ziet de blaadjes omhoog waaien. In de herfst zijn er zoveel mooie kleuren.
Het is alleen jammer dat de regen er ook bij hoort. Maar als het droog is en de zon schijnt kan je echt genieten van een mooie herfst wandeling. Op zoek naar paddestoelen, mooie blaadjes, etc.


Onze bank in het voorjaar en de zomer.

Onze bank omgetoverd in een herfstbank.



Het begint hier te onweeren en hagelen, bah!! Gelukkig zitten wij knus binnen.


Pippa heeft ook een nieuw knusplekje gevonden.

Karamel vermaakt zich overal, het tapijt kleurt mooi bij haar ogen.



Vitto ligt heerlijk op de bank.







Samen met mijn vriend naar buiten gegaan en terug gekomen met mini appels, hop, kastanjes,eikels, en allerlei mooie
blaadjes. Op de herfstschaal gelegt samen met een mooie sier eikel en eekhoornkaarsje.





Bij onze herfstschaal staat een mooi herfstschilderij, die mijn opa heeft geverft.
En hebben jullie de herfst al in huis gehaald? Of doen jullie daar niet aan?
Gezellige zondag nog verder en blijf maar knus binnen.
Liefs Stefanie.



5 opmerkingen:

  1. Wat een leuke foto's! En je bank ziet er leuk uit zeg! :D
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ahw wat is vitto een schatje!
    en je bank ziet er leuk uit zo x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat jullie die bank met het seizoen afwisselen. In de zomer zag hij er ook leuk uit. Vooral de herfst look vind ik vet!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nee ik verander eigenlijk niks. Ik heb alleen me slaapkamer en die is in principe voor elk seizoen haha. Wel af en toe wat assecoires wijzigingen die het wat knusser maken.

    Goed idee van de thermosokken, ga ik zeker doen. En ik wil me moeder er echt wel mee helpen maar ik heb het zoo druk helaas..

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja inderdaad precies zoals je zegt; een soort poppenmake-up. Ja ik kijk nog even wat ik er mee ga doen, bedankt!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen