17.9.11

Lush aankopen en gekregen cadeau's.

Als eerste mijn lush aankopen. Jammer dat jullie het niet kunnen ruiken!!
Je krijgt ze altijd zo leuk ingepakt mee.

 






Deze ruikt heerlijk zoet en kan je zelfs in de vriezer doen om deze vervolgens onder de douche te gebruiken.



The Bubbel bar slice, iets minder zoet met zwarte bessen om stukjes van te verkruimelen en in bad te doen.



The Sex bom, deze leg je in bad als de kraan nog loopt, zorgt voor een zwoel bad, met een licht zoete geur.

Butter cream, gekregen van de Lush winkel om uit te proberen.

Sea vegetable, deze zeep ruikt naar de zee heerlijk fris en geurig met zeewier.

Jungle Conditoner, gekregen van de Lush winkel om uit te proberen.


Sexy peel soap, deze zeep vind ik naar de zomer ruiken en zorgt voor een lichte scrub met citrus.


Honey i washed the kids, heerlijk zoete, romige honing zeep voor je handen en onder de douche.


Hier zijn ze allemaal, ik vind Lush zeep erg mooi eruit zien.
Op deze foto staat ook the godmother een donker paarze zeep, met de tekst tover jezelf in een suikerzoet schatje en verspreid je magie, deze is heerlijk zoet en ruikt naar kersen. Ik word zo vrolijk van al deze zeepjes.
Ze zijn trouwens ook voor mannen te gebruiken, vooral de Sea vegetable.
Lush kan je in de winkel kopen en via internet.






Gekregen omdat een dreumes een peuter werd en bij de peuters kon spelen, chocolade bonbons van australian.
Jammer dat ik ze niet kan proeven, want ik heb koemelk-eiwit allergie. Maar mijn vriend lust ze vast wel.


Rituals van de kinderen gekregen die bij de peuters gingen spelen.
I love strawberry & milkshake van mijn werk, omdat het dag van de leidsters was afgelopen donderdag.

Bloemetjes gekregen van een dreumes omdat het dag van de leidsters was.

Ik geniet de komende tijd van heerlijke douche en badmomenten en van mijn lieve cadeau's.
Mijn volgende blog word een herfst blog.
Gezellige zaterdagavond toegewenst.
Liefs Stefanie.

7 opmerkingen:

  1. Wat ziet alles er leuk uit! Vooral de ritueals en de i love producten trekken me aan!

    Het zelfde!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke producten zeg! Jaloers op je Lush producten! Ze lijken me allemaal heeeerlijk. :D Ik ga snel ook een keer naar Lush! :D
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Onze favoriet is "Honey I wash the kids".
    Als mijn mannetjes dan zo gewassen naast me zitten....hhhmmmmm.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nee ik heb helaas nog nooit producten van Lush gehad. Ik zou eerlijk gezegd geen idee hebben waar ik het kan halen!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey Amber!!

    Als je via de lush site kijkt kan je het online kopen en via de adressen die op de site staan.

    Liefs Stefanie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke producten! k heb ook wat lush producten gekocht, zal deze binnenkort op mijn blog plaatsen!

    BeantwoordenVerwijderen