![]() |
| Een tijdje terug heb ik een hele mooie nagellak gekocht, van Dior. |
Ben je net als ik verzot op beauty,je huis inrichten,dieren en lekker eten dan ben je hier aan het juiste adres.
13.4.12
Vrijdag de 13e!
Hoi Allemaal,
Vandaag is het weer vrijdag de 13e.
En ja ik had wel pech vandaag, een van de katten heeft de vaas met bloemen omgegooit.
Dus kon ik weer dwijlen en alles opruimen. En toen ik daarmee klaar was. Kwam de postbode met een kaartje voor mijn half jaarlijkse controle van de tandarts. Daar zit ik nu echt niet op te wachten.
Maar ja, er zijn ergere dingen. En jullie al iets vervelends meegemaakt vandaag?
Ik hoor het wel.
Fijne dag verder.
Liefs Stefanie.
Vandaag is het weer vrijdag de 13e.
En ja ik had wel pech vandaag, een van de katten heeft de vaas met bloemen omgegooit.
Dus kon ik weer dwijlen en alles opruimen. En toen ik daarmee klaar was. Kwam de postbode met een kaartje voor mijn half jaarlijkse controle van de tandarts. Daar zit ik nu echt niet op te wachten.
Maar ja, er zijn ergere dingen. En jullie al iets vervelends meegemaakt vandaag?
Ik hoor het wel.
Fijne dag verder.
Liefs Stefanie.
7.4.12
6.4.12
Vrolijk pasen!
Hoi Allemaal!
Laat ik eens even wat van mij horen.
Het is al weer een geruime tijd geleden dat ik heb geblogt.
Ik had het erg druk en had even niet de tijd om te bloggen.
Hierbij wil ik jullie allemaal Fijne paasdagen wensen.
Geniet ervan en tot snel.
Liefs Stefanie.
Laat ik eens even wat van mij horen.
Het is al weer een geruime tijd geleden dat ik heb geblogt.
Ik had het erg druk en had even niet de tijd om te bloggen.
Hierbij wil ik jullie allemaal Fijne paasdagen wensen.
Geniet ervan en tot snel.
Liefs Stefanie.
28.12.11
De allerbeste wensen voor het nieuwe jaar!
Hebben jullie al nieuwe voornemens voor 2012?
Ik ben benieuwd en wil ze graag horen!
De mijne zijn; meer genieten, relaxen, lief zijn voor mijn vriendje, geloven in de toekomst en gelukkig zijn.
Liefs Stefanie.
Het waren weer gezellige dagen! Op naar oud en nieuw!
Hebben jullie het ook gezellig gehad met kerst.
Al vind ik wel dat er altijd zoveel verplichtingen aanzitten.
Maar goed we hebben het weer gehad, het was gezellig, druk, leuk en vermoeiend.
Onze eerste kerst in ons eigen huis.
Brunchen bij de schoonouders, samen kerstdineren, zoveel gangen diner met kaarslicht en mijn ouders en broer. Gezellig hoor.
Nu gaan we richting oud en nieuw en dan kunnen we weer aan het gewoone werk.
En hebben we weer een ritme.
Gezellige dagen verder en doe voorzichtig met oud en nieuw.
Voor iedereen een geweldig 2012 toegewenst, dat al jullie wensen uit mogen komen.
Liefs Stefanie.
Al vind ik wel dat er altijd zoveel verplichtingen aanzitten.
Maar goed we hebben het weer gehad, het was gezellig, druk, leuk en vermoeiend.
Onze eerste kerst in ons eigen huis.
Brunchen bij de schoonouders, samen kerstdineren, zoveel gangen diner met kaarslicht en mijn ouders en broer. Gezellig hoor.
Nu gaan we richting oud en nieuw en dan kunnen we weer aan het gewoone werk.
En hebben we weer een ritme.
Gezellige dagen verder en doe voorzichtig met oud en nieuw.
Voor iedereen een geweldig 2012 toegewenst, dat al jullie wensen uit mogen komen.
Liefs Stefanie.
4.12.11
Abonneren op:
Posts (Atom)








