15.5.11

Knus.


Ik hou van een knus en gezellig huis.Zorgen voor de juiste sfeer en het mag best een beetje rommelig zijn als het maar schoon is.Sinds ik samen woon, merk ik dat het veel werk is om ons huis zo te krijgen als wij dat willen.Maar ik ben heel blij dat het al aardig is gelukt.





Buiten kunnen we heerlijk zitten, zodra de zon schijnt gaan de kussens op de stoelen en zitten we buiten.



Kado van me Lieve Broer.

Hmm, aardbeien en turks fruit.


    Rob is even aan het knuffelen met onze buurtkater.

Mooie hoedendoos, nog van mijn oma geweest met geschenk van een vriendin. 

2 opmerkingen:

  1. Ik blijf je huis erg leuk vinden! :) Hihi, staat hij nou nog steeds op de 14e? Het is de 15e vandaag. :P
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Mariska!
    Ja hij staat nog op de 14 de foto is van gisteren.
    Liefs Stefanie.

    BeantwoordenVerwijderen