28.9.11

Weer beter!


Hoi iedereen,

Ik ben gelukkig weer beter, had namelijk buikgriep!
Dat is een nadeel als je zoals ik in de Kinderopvang werkt.
Maar goed ik voel me nu gelukkig weer een beetje opknappen.
En heb ook weer gewerkt.
Met de mooie dagen voor de boeg is het natuurlijk fijn als je je weer beter voelt!
Vandaag wordt het weer zo'n mooie dag.
Dus straks maar even genieten van het zonnetje en heerlijk buiten luchen.
Vandaag is het ook mijn poetsdag dus daar ga ik zo weer aan beginnen.

Gezellige dag iedereen en geniet van het prachtige weer.
Liefs Stefanie.

2 opmerkingen:

  1. Ik wou elke keer reageren maar ik had als internetbrowser explorer en dat was echt een ramp.. Ik heb nu firefox dus ik hoop dat ik nu gewoon weer kan reageren. Ik wou al zeggen dat ik blij ben dat je je wat beter voelt want met dat warme weer op je bed liggen is niks. Is het poetsen gelukt?

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed dat je je weer beter voelt! :D Geniet nog even van het lekkere weer. Wordt van de week weer minder, haha. En ja, ik wil best een keer langskomen hoor! :D Gezellig!
    x

    BeantwoordenVerwijderen