28.4.12

Koninginnedag is mijn verjaardag!





Hoi,

Zoals sommige van jullie al hebben kunnen lezen ben ik jarig op 30 april.
Dus heel nederland viert feest op mijn verjaardag!
Het is een hele aparte dag om op jarig te zijn.
Jammer vind ik dat je nooit echt je verjaardag op de dag zelf kan vieren.
Wel is het een gezellige dag, iedereen is vrolijk en heeft het naar zijn zin.
En als het goed is, word het mooi weer.
Dit jaar ga ik me verjaardag niet vieren.
Ik heb er gewoon even geen zin in.
Op mijn werk ga ik wel trakteren en met mijn vriend ga ik heerlijk eten.

Ik wens jullie allemaal een hele gezellige koninginne nacht en dag toe.
En ben benieuwd wat jullie gaan doen, laat het me weten.

Liefs Stefanie.



11 opmerkingen:

  1. Mijn vriendje is op 31 december jarig, hihi. Ook een vreemde dag om verjaardag te vieren! Leuke foto zeg! Alvast gefeliciteerd met je verjaardag! :) Kom nog wel een keertje langs.
    x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja dat is ook een aparte dag! Wel leuk nog net voor dat het nieuwe jaar begint je verjaardag vieren! Bedankt en je bent altijd welkom. Liefs Stefanie.

      Verwijderen
  2. Best veel mensen die ik ken zijn jarig vandaag. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Best leuk dat iedereen feest viert op je verjaardag hihi.

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. gefeliciteerd nog! Haha kom ik aan met me gefeliciteerd is het al 3 dagen geleden.. Wel een leuke verjaardag gehad?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. sorry voor de late reactie, gelukkige verjaardag meid! hopelijk had je een leuke dag! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bedankt voor jullie lieve reakties!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Te laat, maar toch: gefeliciteerd!!!! Wat een speciale dag om jarig te zijn!! Prachtige foto trouwens, die onderste...

    BeantwoordenVerwijderen