6.5.12

Gezelligheid!

Op 5 mei ben ik samen met mijn vriend naar Almere Stad geweest.
Daar ging Gers Pardoel optreden, het was heel erg gezellig.
Jammer genoeg was het wel een beetje koud, maar door het bewegen en heen en weer springen werd je vanzelf warm. Gers had vooral veel jonge fans, die ook echt uit hun dak gingen.
Kortom, gezelligheid.
Daarna zijn we nog even langs mijn ouders gereden en vervolgens naar mijn schoonouders.
Daar hebben we heerlijke zelfgemaakte groente soep gegeten met broodjes.
Na de koffie en thee en koek, nog wat gelachen en toen richting het vuurwerk in Hilversum.
Het was erg mooi en veel dit jaar, we keken onze ogen uit.
Vandaag ben ik nog even naar de Bijenkorf geweest, weer heerlijke koffiecupjes gekocht, een mooi zomers jurkje en bij de H&M nog badmatjes.

Hebben jullie ook iets leuks gedaan dit weekend?

Liefs Stefanie.

2 opmerkingen:

  1. Leuk om te lezen dit! Ja, ik ben naar mijn lieve vriendje geweest, hihi. Vriendschapsringen gekocht. We kunnen ze morgen ophalen, hihi. ♥
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen