25.11.12

Zo dat is een tijd terug!!


Hoi Allemaal,


Na een hele tijd niet meer op het blog te verschijnen ben ik er weer.
Hoe gaat het met jullie?
Nog bijzondere dingen meegemaakt?

Ik kan jullie leuk nieuws vertellen; Ik ga trouwen!!! Wanneer is nog niet helemaal duidelijk.
Maar het gaat zeker gebeuren. Als jullie nog leuke inspiratie, winkels, locatie etc. hebben hoor ik het graag.

De gezellige tijd van het jaar is weer aangebroken, Sinterklaas is in het land, Kerst komt eraan en we hopen allemaal op een mooi en sfeervol uiteinde. Waarbij iedereen zonder gebreken door het vuurwerk het nieuwe jaar mag in luiden.

Voor nu even genoeg.

Tot snel.

Liefs Stefanie.

6 opmerkingen:

  1. trouwen, wat leuk!
    alvast gefeliciteerd! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ahh, je hebt account weer terug zie ik, hihi! Ik wist al dat jullie gingen trouwen, superleuk! Hihi, ik weet waar je al die spulletjes kan kopen, maar toch bedankt! Het was gewoon meer ter inspiratie die plaatjes :)
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, dat wist je al! Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten.
      Liefs Stefanie.

      Verwijderen
  3. Wat leeuk! Gefeliciteerd! Succes met alle voorbereidingen alvast! xx liefs

    BeantwoordenVerwijderen