25.3.13

Eten vanaf 23 Maart


Hierbij mijn eetlijst van 23 Maart tot 29 maart.


Zaterdag: Heb ik bij mijn ouders gegeten, mijn moeder maken verse tomatensoep met ciabatta.
Was erg lekker.

Zondag: Zalm, pofaardappel met verse knoflooksaus, sla met tomaat en komkommer met balsamico,koolzaadolie.

Maandag: Ik ga zo aan de macaroni beginnen, hierin een zakje soepgroente, 1 ui, soepballetjes, blikje tomaten puree, spekjes, knoflook, italiaanse kruiden.

Dinsdag: Rijst Kip kerrie ,met paprika, champions, ui en ananas.

Woensdag: Pasta met pastasaus Sugo of jamie met vega stukjes.

Donderdag: Woknoodles met garnalen, paprika, surimi, doperwten.

Vrijdag: Wilde ik eigenlijk tomatensoep eten met stokbrood maar omdat we dat zaterdag hebben gegeten kan het zomaar iets anders worden.

Ik wens jullie een fijne namiddag en avond.

Liefs Stefanie.

2 opmerkingen:

  1. Het eten van maandag, dinsdag en woensdag lijkt me erg lekker :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje Malou!
      Als je bij het eten kijkt wat ik met pasen heb gemaakt ga je pas watertanden!

      Liefs Stefanie.

      Verwijderen