12.4.13

Rituals en vogue lievelingsproducten!

Ik ben helemaal dol op de producten van Rituals.
Ik gebruik ze voor onder de douche, in bad, om me mee te verzorgen.
De geuren zijn zo heerlijk zacht en zoet.
Je word er gewoon vrolijk van!
Ik koop ze alleen in de sale of krijg ze kado van vrienden/familie.
 



 
 
Naast Rituals producten heb ik laatst een heerlijk set van vogue gekregen.
En deze producten ruiken net zo zacht en zoet als Rituals.
Zeker het proberen waard.
 

 
Wat zijn jullie lievelings producten voor in bad, onder de douche of om je mee te verzorgen?
Ik wens jullie alvast een gezellig weekend.
Liefs Stefanie.
 


8 opmerkingen:

  1. Rituals is altijd goed, leuk artikel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat heb je veel wat Rituals zeg, heeft echt lekke producten. Ik werk bij de Etos en ik hoor veel positieve dingen over Vogue, maar er schijnt wle veel parfum in te zitten.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja Rituals is zo fijn.
      Vogue voelt bij mij gevoelige huid goed aan.
      Maakt me huid heerlijk zacht en ruikt lekker zoet.

      Liefs Stefanie.

      Verwijderen
  3. Ahh, sommige Rituals producten zijn inderdaad erg lekker, ook die van de mannenlijn, haha!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, het ruikt allemaal heerlijk!
    Liefs Stefanie.

    BeantwoordenVerwijderen