5.4.13

Shoplog budget

 
Ik ben laatst bij de C&A geweest en wauw ze hebben nu een hele leuke collectie.
Bij van haren heb ik de schoenen gekocht.
En alles was ook nog eens betaalbaar, en daar houden we toch van.





 

Deze blouse en top heb ik bij de c&a gekocht, ik ben er helemaal verliefd op.
Wauw wat is dat toch een mooie kleur, het tasje had ik al komt van de primark en de sjaal was van de vera moda van vorig jaar.
 


   De broek past ook mooi bij mijn g-strar vest en h&m ketting die ik al had.
   Kom maar op met de zon ik ben er klaar voor!!

   Ik wens julllie een gezellig weekend en mocht je willen shoppen dan zou ik even langs gaan bij de
   c&a.

  Liefs Stefanie.

12 opmerkingen:

  1. Primark, daar moet ik ook nog een keer heen.
    T is hier alleen zo uit de buurt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jammer dat het bij jou zo ver weg is.
      Wie weet komt er ooit een dichter bij jou.
      Fijne zondag.
      Liefs Stefanie.

      Verwijderen
  2. Wauw, hele mooie aankopen! Ik je paarse HM ketting trouwens ook heel mooi, die wil ik ook! Mooie blog heb je :) x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje. Leuk dat je de ketting ook hebt.
      Wat zou je ook willen?

      Liefs Stefanie.

      Verwijderen
  3. Wat een leuke stijl heb je! Ik vind die C&A blouse erg mooi. En die H&M ketting is mooi zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je schoenen zijn echt zoo leuk! Ik heb ze helemaal nog niet gezien nog haha! Leuke shoplog! Snel weer samen shoppen!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen