12.5.13

Mijn verjaardag!

Ik met Pippa in de tuin!

Hoi allemaal,Het was heerlijk weer.
Jammer genoeg is het nu weer even saai, grauw, hollands weer.
Maar niet getreurd de zon komt vas snel weer langs.
Hierbij wat foto's van mijn verjaardag!
Dit was een mooie zonnige dag.
We hebben de kroonswisseling gekeken met mijn ouders en broer.
Ik heb een prachtige ketting van mijn vriend gekregen zie foto, van mijn broer een Nijhof bon en van mijn ouders bloemen en centjes.
Daarna zijn we nog even in het dorp geweest.
En hebben we heerlijke met ze 2e Sushi thuis gegeten.
Het was een mooie laatste koninginnendag!
Fijn avond en alvast een mooie week toe gewenst.
Liefs Stefanie.

Samen met mijn allerliefste Rob




Heerlijk Sushi gegeten, bedankt lieverd!


Het zag er ook zo mooi uit en smaakte heerlijk!


Mooi bloemen gekregen van mijn mama.


Knuffelen met Vitto.


Onze mooie boom



2 opmerkingen:

  1. Wauw, wat een leuke foto's allemaal! ♥ Vooral het lipkleurtje vind ik echt superleuk! Mooie ketting ook van Rob, superlief! En die bordjes die je hebt gekocht bij de Flying Tiger zijn echt heel erg leuk, hihi. Mijn mok is ook echt mijn favoriete mok geworden :)
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Mariska!
    Dankje! Fijn dat je de mok toch hebt gekocht!
    Ja ik ben heel blij met mijn mooie spulletjes.
    Liefs Stefanie.

    BeantwoordenVerwijderen