10.7.11

Even geshopt, het was namelijk SALE!!

Alleen de schoenen had ik eerder gekocht, maar vond ik hier mooi bij passen.
De kleding komt van de H&M en Didi de schoenen gekocht bij van haren.




De oorbellen en de ring komen van de kruidvat.
 De jurk en het topje komen van de Didi.


Van de Didi zoals je kan zien.


Ik ben heel blij met mijn aankopen, ze zijn ook heel kleurrijk, hier word ik gewoon vrolijk van. Heb jij nog leuke SALE artikelen gekocht? Ik ben benieuwd en hoor het graag.
 Liefs Stefanie.



7 opmerkingen:

  1. Leuk joh! Ik vind de schoenen en het roze shirtje het leukst!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke aankopen zeg! :D Vooral de ring van het Kruidvat vind ik erg leuk! :)
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er inderdaad erg vrolijk uit, leuk! Bedankt voor je berichtje op mijn blog, ik ga jou ook volgen!
    Groetjes, Sacha (maarnietvangrijs)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, zeker vrolijk! Leuk dat je mij gaat volgen.
    Groetjes Stefanie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke aankopen, altijd fijn he sale :)
    Leuke blog heb je!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb je trouwens getagd voor de sunshine award. Als je hem even kijkt op mijn blog, kun je de vragen overnemen en ze zelf in vullen. :)
    x

    BeantwoordenVerwijderen