13.7.11

French Pedicure en 1 van mijn mooiste lippenstiftkleuren.

Vandaag heb ik weer eens mijn teennagels gedaan. 
En ik dacht, het lijkt me leuk om weer eens french Pedicure te doen. Ik vind het goed gelukt.
De nagellak die ik heb gebruikt zijn: Ultimate naillacquer 310 See Trough You van Catrice. 
Nail Expert tip painter van Catrice. Pro frence manicure, kleur 444 french lingerie van Rimmel.




Mijn lippen heb ik opgemaakt met lippotlood 1000 kisses 011 spice van Rimmel en lippenstift 
Pure Colour 118 Bois de rose van estee lauder. Ik vind dit een hele mooie kleur die je overal bij kan dragen.


3 opmerkingen:

  1. Mooi gedaan zeg! Wou dat mijn teennagels er zo uitzagen, haha. :D
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankje!
    Als je wilt kan ik jou teennagels wel een keertje doen! Heb je nog leuke kleding gekocht?
    Liefs Stefanie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het leuke is dat hij die namelijk wel weet en hem in zijn vaders iPhone zou zetten... daarom twijfel ik er ook enorm aan. Ik mis hem echt heel erg... maar van zijn kant denk ik niet. Dank je wel voor je lieve reactie. Maakt me vrolijk, hihi. :D
    x

    BeantwoordenVerwijderen