16.2.13

Bekijk mijn Estee Lauder gold box


Hierbij foto's van mijn Estee Lauder gold Box.
Deze box zit vol met mooie produchten waar je blij van word.
Ook zitten er fijne kwasten bij.
De volgende keer zal ik er een face of the day maken met deze topproduchten.
Ik zou graag wat inspriatie van jullie willen, wat willen jullie graag zien wat ik ga maken met deze produchten, denk aan een frisse lente look of een mooie avond make-up etc.

Hierbij de produchten.





 
 



   
    Ik ben benieuwd wat jullie voor mij bedenken.
    Gezellig weekend!

    Liefs Stefanie.

10 opmerkingen:

  1. Ziet er netjes uit! Ik ben niet zo'n ster in make-up dus ik laat het bedenken van looks maar aan jou over!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. OMG this looks totally fantastic!

    LUXESSED

    BeantwoordenVerwijderen
  3. So nice, i would like to have all of them!
    Kisses

    www.wallofstyleblog.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb de box van twee jaar geleden en ik gebruik de blush nog steeds elke dag met liefde. Ik vind deze variant wat mooier. Ik zou voor een leuke voorjaarslook gaaan met roze blush, een lipgloss en een naturel ooglook met bruin tinten en eventueel bruine oogpotlood.

    Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt Amber,
      Ja ik vind deze box ook zo mooi.
      Ik ga eerdaags de look maken die jij heb beschreven.

      Liefs Stefanie.

      Verwijderen
  5. wauw! deze box maakt mij wel een beetje jaloers haha. liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Sorry dames het duurt nog even voor ik de make-up look ga maken.

    Liefs Stefanie.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo de look staat online!

    Liefs Stefanie.

    BeantwoordenVerwijderen