18.8.13

Gegeten!

 
Hoi allemaal,
 
Jammer genoeg, heb ik de laatste tijd niet zoveel zin meer om elke keer te bloggen.
Maar dat maak ik goed met deze extra lange blog.
Ik denk dat ik ook niet heel vaak meer een blog plaats, maar af en toe.
Genieten jullie mee van mijn eetfoto's!!
Fijne zondagavond nog en een gezellige week toegewenst.
 
Liefs Stefanie.




Mijn favorieten eten!!





Mijn vriend maakte deze heerlijke maaltijd voor ons!


Mijn vriend heeft Chinees gehaald, maar dit was nog over.

Dus nog 2 dagen daarna van kunnen eten.

Smaakte heerlijk.


Heerlijke salade gemaakt


Hmm, dit was ook smullen!


Zelf Smoothie gemaakt met wilde perzik en galia meloen, jammie!!


Gewoon wat uit de kast gehaald, maar o zou lekker!


Zelf geitenkaassalade gemaakt, gesmuld.




Heerlijke pizza gemaakt.


 

Mijn vriend maakt de lekkerste poffertjes!!


Een echt Lux ontbijt!! Hmm.

3 opmerkingen: