23.10.13

Gegeten.

Hoi allemaal,

Vandaag laat ik jullie weer wat heerlijke eetgerechten zien die ik de laatste tijd
 samen met mijn vriend heb gemaakt.
Als jullie de recepten ervoor willen dan hoor ik dat graag.
De meeste recepten heb ik voor het eerst uitgeprobeerd en ze waren heerlijk!
Hopelijk geeft het jullie kookinspiratie.

Liefs Stefanie.


Foto: Vandaag eten we omelet capresse.
Omelet Capresse
Foto: Vandaag heb ik boerenkool gemaakt. Laurens eet ook mee, gezellig!
Boerenkool met worst, altijd lekker.
Foto: Rob maakte de pizza en ik de verse pesto!Smullen!
Pizza met salami, rucola, olijven en verse zelfgemaakte pizza.
Foto: Vandaag eten we home made stoofpotje met flespompoenpurree.
Stoofpotje met flespompoenpurree
Foto: Vandaag eten we!
Peer, parma ham, boontjes, verse vijg, geitenkaas ,walnoten en ciabatta.
Foto: Jee goed gelukt!
Jachtschotel met gehakt
Foto: Was heerlijk!
Hartige taart met pompoen, rode ui, geitenkaas en rozemarijn en walnoten.
Foto: Vandaag maakte ik deze heerlijk hartige taart!
Hartige taart met bietjes, geitenkaas, dille en hazelnoten.
Foto: Vandaag maakte Rob...
Pasta met lente ui, garnalen en gerookte zalm snippers.
Foto: Rob maakte gisteren zoete aardappel en wortel
Zoete aardappel en gekleurde wortels uit de oven.

Foto: Met drumsticks in rode wijn, gezellige en lekker gegeten samen met Rob en Laurens.
Daarbij kipdrumsticks met tomaten en rode ui, rozemarijn in rode ui.
Foto: Vandaag maakte ik Beef Rendang.
Beef Rendang.


Foto: Vandaag eten we Stoemp!
Stoemp



 

4 opmerkingen: