29.12.13

Kerst gevierd!

Hoi allemaal,

De kerstdagen zijn weer voorbij.
Veel voorbereidingen maar toch is alles goed gekomen.
Het was een hele gezellige tijd.
Eerste kerstdag zijn mijn vriend en ik wezen brunchen bij mijn schoonouders.
Daar was ook de zus van mijn vriend met haar man en dochter.
S'avond gingen we eten van de plaat bij mijn schoonouders thuis, samen met de oma, tante, oom, nicht en neef van mijn vriend.
Kortom een en al gezelligheid!

Tweede kerstdag kwamen mijn ouders gezellig hier eten.
Mijn broer was er dit jaar niet bij die had met vrienden afgesproken.
Jammer genoeg had mijn vriend migraine gekregen, waardoor ik samen met mijn moeder het eten verder heb bereid. Gelukkig voelde hij zich rond etenstijd weer wat beter.

Nu nog even wachten en dan zitten we weer in het nieuwe jaar 2014!
Ik hoop dat dit jaar voor iedereen heel veel liefde, geluk, gezondheid en gezelligheid brengt.
Hieronder nog wat foto's van de kerstperiode.

Liefs Stefanie.

Vitto en Pippa bij de kerstboom.
 
Licht kerstontbijt 1e kerstdag, omdat we gingen brunchen bij mijn schoonouders.
 

Amuse: Coquilles met radijs, bieslook en citroenrasp
 

Voorgerecht: een salade van dungesneden knolselderij, witlof ,waterkers  met stukjes zalmhaas.

Hoofdgerecht: Warme beenham met warme saus en rode bessen.
Met een salade van bieten, venkel, pittige geitenkaas en geroosterde hazelnoten met aardappelkrokketjes en een stoofpeer.
 


Toetje: Creme brullee wat meer op custard leek maar wel erg lekkker met aardbeien in champagne en citroen sorbet ijs.

Daarna hadden we nog koffie en thee met koekjes en bonbons.
Hier ben ik vergeten een foto van te maken.
 
Kerstontbijt 3e kerstdag.
 
Kerst eten 3e kerstdag, de restjes.

 

Toch heerlijk gegeten van de restjes.

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten