11.12.13

Nog 14 nachtjes voor kerst.




Hoi allemaal,

De Sint is al weer 6 dagen uit ons land vertrokken.
En de dag na 5 December was alles meteen in kerstsfeer.
Wel altijd weer even wennen, kom je de buurt supermarkt binnen, staat het weer propvol met kerstspullen.
Hebben jullie de kerstboom al staan?
Wij gaan zaterdag voor een kerstboom kijken en natuurlijk het huis kerstproof maken.

Jammer genoeg voel ik me de laatste tijd niet zo lekker en heb veel last van buik en lage rug pijn.
Daarom op advies van de huisarts ga ik weer een echo laten maken.
In de hoop dat er een oorzaak word gevonden.
Al hoop ik wel dat het allemaal meevalt en het niet iets ernstigs is.
Even afwachten dus.

Ik wil jullie heel veel plezier wensen om jullie kamer of huis kerstproof te maken.
En als je kerstkado's wilt kopen vergelijk dan eerst de prijzen op internet.

Liefs Stefanie.

1 opmerking: