6.12.13

Shoplog Primark Almere.

Hoi allemaal,
 
Hierbij eindelijk mijn foto's van mijn gezellig dagje shoppen met mijn lieve nicht Mariska.
De jas en het huispak had ik al iets eerder gekocht, ik had het zo koud.
Het is echt de moeite waard om bij de Primark langs te gaan.
Ik ben erg blij met mijn aankopen, kijken jullie mee.
 
Gezellig weekend toegewenst.
 
Liefs Stefanie
 
 
 
 
 
 
Deze jas zit heerlijk warm en pas perfect, de sjaal heb ik een keertje cadeau gekregen van mijn lieve verloofde.
 

Heerlijk warm huispak met poezenkopjes.

Dit vond ik zo'n mooie top. En met deze ketting erop, extra feestelijk.

Op foto niet zo goed te zien, maar als het licht erop valt zie je het goud in de bloemen.
En een lieve ketting met oorbellen.

De foto is een beetje wazig, maar gewoon een zwart shirt met kraaltjes.

Dit vond ik meteen een heel mooi vest

Hier word je toch vrolijk van!

Kerst dekbed, douchemuts van Miss Piggy, laarzen van Haren.


Dit is een kerstcadeau voor Silke het kindje van mijn schoonzus.

1 opmerking:

  1. Leuke items, ik houd van glitterjes en zo. De blouse met ketting en de trui met kraaltjes zijn errrug leuk!

    BeantwoordenVerwijderen