5.6.13

Zomer!

Hoi allemaal,

Het is nu echt mooi weer en het houd nog even aan.
Heerlijk!!!
Straks even buiten genieten in het zonnetje met een tijdschrift en een glaasje limo.
Maar zo eerst even het huisje schoonmaken.
Wat ik ook zo lekker vind als je je beddengoed buiten hangt, ruikt het tot de volgende ochtend heerlijk schoon en fris in de slaapkamer! Dus dat ga ik zo eerst even doen. Dan overal langs met een klam vochtige stofdoek met de radio op de achtergrond aan, de stofzuiger door het huis halen en dan de badkamer nog even onderhanden nemen net als de wc. Gelukkig is de keuken al schoon.
Daarna ga ik genieten van een heerlijke lunch buiten in de tuin. Ik denk dat ik ga voor een boterham met pindakaas en komkommer en 2 met geitenkaas en cherrytomaat.
Ik kijk er nu al naar uit.

Ik wens jullie een hele zonnige week en geniet ervan.
Liefs Stefanie.

 Gisteren een genietmomentje gehad met deze heerlijke meloen!
Foto: Even een geniet momentje.


Dit was erg lekker, maar ook pittig!
Mexicaanse BLT.
Foto: Vandaag eten we Mexicaanse BLT.

16.5.13

Al weer 11 jaar gelukkig met mijn allerliefste Rob.


Hoi allemaal,
Vandaag ben ik al weer 11 jaar gelukkig met mijn allerliefste Rob.
Wat gaat de tijd toch snel!
Nog steeds hou ik heel veel van hem en kan ik me mijn leven zonder hem niet voorstellen.
Hij is echt mijn alles!
Ik wens jullie een gezellige dag (ondanks het slechte weer) en alvast een leuk lang weekend.
Liefs Stefanie.

            Dit is de make-uplook die ik vandaag draag!

12.5.13

Mijn verjaardag!

Ik met Pippa in de tuin!

22.4.13

30 April

Hoi Allemaal!

Het is bijna zover de Kroning!!!
In plaats van Koninginnedag dus Kroningsdag.
Wel jammer dat het de laatse keer is dat ik jarig ben op Koninginnedag!
Vanaf volgend jaar is er feest op de verjaardag van mijn moeder.
Die is namelijk 27 april jarig.

Hebben jullie al een idee wat je gaat doen op deze dag?

Hopelijk is het mooi weer en word het een gezellige dag.
Ik heb zelf nog geen idee wat ik op mijn verjaardag ga doen.
Hebben jullie nog leuke tips?

Liefs Stefanie.


12.4.13

Rituals en vogue lievelingsproducten!

Ik ben helemaal dol op de producten van Rituals.
Ik gebruik ze voor onder de douche, in bad, om me mee te verzorgen.
De geuren zijn zo heerlijk zacht en zoet.
Je word er gewoon vrolijk van!
Ik koop ze alleen in de sale of krijg ze kado van vrienden/familie.
 

11.4.13

Snack.

Heb je zin in een lekker maar ook mooie snack?
Of wil iets lekkers voor iemand maken.
Maak dan deze roosjes!

5.4.13

Shoplog budget

 
Ik ben laatst bij de C&A geweest en wauw ze hebben nu een hele leuke collectie.
Bij van haren heb ik de schoenen gekocht.
En alles was ook nog eens betaalbaar, en daar houden we toch van.